Medarbejdertilfredsheden er i top
I Augustinus Care lægger vi vægt på et uddannet og fast behandlerteam. Det er vigtigt for alle parter, at vi har et godt samarbejde, der fokuserer på faglighed og kvalitet i behandlingen, og at du som massør kan have tillid til en stabilitet i samarbejdet, ordnede forhold med et bookingsystem der er i top, en faglig sparring, de sociale møder med kollegerne og et godt arbejdsmiljø.
Augustinus Care gør det nemt at være massør
“Som ny massør hos Augustinus Care stod det hurtigt klart for mig, at Augustinus Care i høj grad lever op til sit navn, også for massørerne; for der bliver virkelig taget hånd om dig fra start til slut.
Jeg holder af en afvekslende hverdag, og har både faste virksomheder og vikarvagter. Augustinus Care gør meget ud af at matche massør og firma, hvilket giver øget ejerskab og arbejdsglæde. Der er grundig introduktion til hver virksomhed. Altid kvalitetsbrikse i gode og lyse lokaler, alle materialer til rådighed og et godt bookingsystem, så du kun skal logge ind et sted. At der er styr på alle de praktiske detaljer, giver ro til at du kan koncentrere dig om mødet med, og behandlingen af, den enkelt kunde.
Et andet stort plus er, at der er mulighed for faglig sparring og sociale arrangementer, du er ikke alene, du er en del af en fællesskab.”
Anneli – tilknyttet som fysiurgisk massør siden 2019
Trygt, enkelt og fleksibelt
“Med egen klinik ved siden af er det vigtigt for mig med en samarbejdspartner, der er fleksibel og hvor tingene bare fungerer, og det gør de med Augustinus Care. Ledelsen lytter til ens ønsker mht. geografi, arbejdsdage, mødetider, antal behandlinger og pauser på en dag, så man kan få arbejdet til at passe ind i ens hverdag – og til ens temperament.
Du skal ikke tænke på andet end at møde op og behandle, for Augustinus Care tager sig af alt det praktiske. Uanset om du blot skal ud en enkelt dag som vikar eller starter fast hos en virksomhed, så er der en med fra ledelsen første gang, som viser dig til rette. Og der er altid sørget for at alt, hvad du skal bruge til behandlingerne, er til stede.
Selv om vi ikke ses til daglig, så formår ledelsen desuden at opbygge en teamfølelse ved løbende at invitere til arrangementer, hvor behandlere og ledelse mødes og både kan vende faglige ting og hygge sig.”
Jan – tilknyttet som fysiurgisk massør og musculupat siden 2022.
Der er rig mulighed for at udvikle sig som behandler
“Jeg er meget glad for at arbejde for Augustinus Care. Der er dejlige kolleger og en god arbejdsledelse – tingene fungerer bare godt. Der bliver lagt vægt på socialt samvær, både gennem uformelle arrangementer, men også gennem nogle interessante kurser. Der er rig mulighed for at udvikle sig som behandler, bl.a. lærer vi nye behandlingsteknikker som kommer både os og vores kunder til gavn. Jo flere greb og teknikker vi kan anvende, jo nemmere er det for os at udvikle gode arbejdsstillinger, give en varieret behandling, og at rådgive kunderne bedst muligt.”
Malin – tilknyttet som fysiurgisk massør siden 2009
Gensidig respekt og fleksibilitet
“At være behandler for Augustinus Care har fra dag ét været en af de mest professionelle samarbejdspartnere, jeg har oplevet i min tid i branchen. Der er altid styr på alt det praktiske omkring virksomhedsaftalerne, så jeg skal blot møde op på dagen og behandle medarbejderne i virksomheden .
Nicoline – tilknyttet som massageterapeut siden 2020
Fokus på at der er god stemning
“Augustinus Care er en professionel, tryg og sjov virksomhed at arbejde i, og som jeg er meget glad for at have været en del af i nu over 10 år. Rigtig god ledelse hvor man altid får et hurtig svar, hvis man har noget på hjertet, eller hjælp, hvis der er noget, man mangler.
Der er fokus på, om man som behandler passer godt ind hos den virksomhed, man bliver tilknyttet, og stemningen mellem behandlere og ledelse er god. Hvad enten vi mødes på kontoret eller til sommerfest, julehygge eller kursus, så har vi det altid virkelig sjovt, og lattermusklerne bliver trænet godt.”
Berglind – tilknyttet som fysiurgisk massør siden 2008